Gespreksavonden voor ouders

Nog niet zo lang geleden zijn we vanuit het Kinderpastoraat van de Martelaren van Gorcum gestart met gespreksavonden voor (jonge) ouders.

Tijdens deze avonden kunnen alle onderwerpen ter sprake komen, die in brede zin met kerk en geloof te maken hebben. De laatste keer spraken we over ‘bidden’.

Deze gespreksavonden zijn niet zozeer bedoeld voor discussie. Wel willen we in een informele en uitnodigende sfeer met elkaar van gedachten wisselen over onderwerpen die we interessant en inspirerend vinden. Per keer hebben we dus een onderwerp of thema. Vast onderdeel van de avonden is een moment van stilte en bezinning.

De gesprekken zijn eens per maand in de pastorie van de Martelaren van Gorcum. Zij duren anderhalf uur en er zijn geen kosten aan verbonden. Voor koffie, thee en koekjes wordt gezorgd.

Wees van harte welkom!

Als je mee wilt doen of vragen hebt, meld dat dan via: kinderpastoraat@hofkerk.amsterdam

Erika van Hove (06-41361912)