Misintenties opgeven

Tijdens een viering is het mogelijk om aandacht te vragen voor een specifieke persoon of gebeurtenis. Dat kan door middel van het opgeven van een misintentie.

Misintenties kunt u op verschillende manieren opgeven:

– via een e-mail aan het secretariaat.

– via een briefje in de brievenbus van de pastorie op adres Linnaeushof 94.

Voor het goed aflezen van misintenties hebben wij de volgende gegevens nodig:

– naam van de persoon, die het betreft, of de gebeurtenis.

– de data waarop de misintenties moeten worden afgelezen.

Graag vernemen wij ook de correspondentiegegevens van de opdrachtgever van de misintenties (naam en telefoonnummer). Als vergoeding voor een misintentie vragen wij euro 10 per viering. De vergoeding kunt u vooraf overmaken op het banknummer van de parochie onder vermelding “misintentie” en de datum van de misintentie. Coördinator van de misintenties is mevrouw Mirjam Steunenberg.