Het huwelijk en jubilea

Trouwen in de Hofkerk

De Hofkerk is een uitgelezen plek om een kerkelijk huwelijk te sluiten. Met zijn robuuste en warme uitstraling is de Hofkerk het ideale decor om elkaar eeuwige trouw te beloven!

Kosten: al vanaf 600 Euro!

Meer informatie kunt u aanvragen via ons secretariaat.

Jubilea
Verschillende parochianen vieren hun dank bij gelegenheid van een jubileum tijdens een weekendviering. Een goed gebruik, om zo de gemeenschap er bij te betrekken. Heeft de familie speciale wensen, dan dient zij tijdig contact op te nemen met het parochiesecretariaat. De voorganger maakt dan met hen verdere afspraken.

Aanmeldformulier Huwelijk

Met dit formulier kun je jullie aanmelden voor het Huwelijk. Velden met een * zijn verplicht

• DD dash MM dash JJJJ