Een uitvaart in de Hofkerk

Uitvaart in de Hofkerk

Hoewel bijna altijd een treurige gebeurtenis, een sfeervolle lokatie voor een uitvaart kan het toch heel bijzonder maken.

De Hofkerk ligt op loopafstand, dus zeer dichtbij de Nieuwe Ooster begraafplaats. Op deze begraafplaats is een speciaal gedeelte voor katholieken bestemd.

Op verzoek worden binnen de Hofkerk ook condoleances verzorgd. De zijbeuk is daar een zeer geschikte ruimte voor, waar plaats is voor 200 personen. Bijzonder is dat bij de Hofkerk vooral naar kwaliteit gekeken wordt en niet direct naar het tijdsbeslag. Ook zijn er veel mogelijkheden voor uw eigen inbreng. Dat maakt condoleances in de Hofkerk intiem en bijzonder.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen via mail. Meer contactinformatie vindt u onder de button “contact” in het menu.

Voor (urgente) vragen rond uitvaarten kunt u bellen en whats app’n met Tim Stok, 06-42802827.

Aanmeldformulier Uitvaart

Met dit formulier kun je een uitvaart doorgeven. Velden met een * zijn verplicht

• DD dash MM dash JJJJ