Kinderpastoraat

Het PeeBee-koor

Het PeeBee-koor is een gezellig kinderkerkkoor voor jongens en meisjes van 6 t/m 13 jaar. Het koor bestaat al sinds 1980, Het heeft inmiddels vele mooie en leuke, speciaal voor kinderen geschreven, misliedjes verzameld. Het koor staat onder leiding van Marlies Zutt (dirigente) en Joost van Westing (pianist).

Het PeeBee-koor repeteert iedere week op maandagavond van 18:30 tot 19:30 in de kerk van de St Petrus’ Banden-parochie in Diemen; het zingt vrijwel iedere maand tijdens de gezinsviering. Ook zingt het koor bij bijzondere vieringen zoals de Communieviering, Palmzondag en Kerst, en doet het vaak mee aan projecten rondom de Advent of de Vastentijd. Het PeeBee-koor is het kinderkoor van onze Diemense buurparochie en van de Martelaren van Gorcum! Naast het zingen worden er soms ook leuke dingen met elkaar georganiseerd, zoals een uitgaansdagje naar een korenfestival of een tuinfeestje.

Heb je interesse? Voor vragen kun je contact opnemen met Marlies (06-34380429).

Erika van Hove