Koren

De Hofkerk is rijk aan koren:

Vrouwen-schola ‘Jubilemus Domino’

Deze schola zingt gregoriaans en klassiek Latijn en luistert eens in de drie a vier weken de vieringen in de Hofkerk op.
Dirigent is Catharina Bonsel
Repetitie: donderdagochtend van 10.15 tot 12.30 uur

‘Liturgische Werkgroep Martelaren’  (L.W.M.)

Het koor van de Liturgische Werkgroep Martelaren verzorgt de moderne Nederlandstalige liturgie en zingt liederen op teksten van Huub Oosterhuis en anderen, op muziek gezet door componisten als Bernard Huijbers, Antoine Oomen, Tom en Luc Löwenthal.
Dirigent is Godfried Jansen, Felicity Goodwin begeleidt op orgel en piano.
Repetitie: woensdagavond van 20.30 tot 22.30 uur.

Koor en Combo ‘Meerklank’

Meerklank zingt ritmische liederen, begeleid door een combo.
Repetitie: maandagavond van 19.45 uur tot 21.45 uur

PeeBee Koor

Het PeeBee-koor is een gezellig kinderkerkkoor voor jongens en meisjes van 6 t/m 13 jaar. Het koor bestaat sinds 1980 en heeft inmiddels vele mooie en leuke, speciaal voor kinderen geschreven liedjes verzameld. Het koor staat onder leiding van Marlies Zutt (dirigente) en Joost van Westing (pianist).

Het Koor zingt o.a. in Gezinsvieringen en bij bijzondere gelegenheden zoals Palmzondag en Kerst. Het doet vaak mee aan projecten rondom de Advent of de Vastentijd. Ook worden leuke dingen met elkaar georganiseerd, zoals een uitgaansdagje naar een korenfestival of een tuinfeestje.

Het PeeBee-koor repeteert elke maandagavond van 18:30-19:30 uur in de kerk van de naburige parochie Sint Petrus’ Banden in DiemenHartveldseweg 25.

De kerk in Diemen is ook erg gemakkelijk en snel bereikbaar met tram 19.

Heb je interesse om mee te doen?

Voor vragen kun je contact opnemen met Marlies:

marlies.zutt@gmail.com; 06-34380429.

of kijk eens op de website van het Pee-Bee koor: https://www.sintpetrusbanden.nl/koren/peebee-kinderkoor/