Vrijwilliger worden

Bijna alle activiteiten in een kerk worden door vrijwilligers gedaan. De enige betaalde kracht is de pastoor.

Een functie van de parochie is om mensen met elkaar te verbinden. En hoe kun je je beter verbinden dan met andere mensen samen dingen te doen? Vrijwilligerswerk is daar het middel voor.

Wij nodigen jou van harte uit om je met ons te verbinden door middel van concrete activiteiten. Van koorzanger tot koster, van administrateur tot tuinier, van bezoekersgroep tot gespreksgroep. Ook is er ruimte voor nieuwe initiatieven, die je zelf zou willen ondernemen. Met vragen of belangstelling kun je terecht bij het parochiebestuur via e-mail aan het secretariaat of live op de zondagochtend na een viering. Welkom!

Aanmeldformulier Vrijwilliger

Met dit formulier kun je je aanmelden als vrijwilliger. Velden met een * zijn verplicht

Vieringen

Zondag
10:30 uur: Liturgieviering. Dit kan afwisselend een eucharistie- of een woord en communieviering zijn. Zie hiervoor het liturgierooster,waar u ook nadere informatie vindt over de voorganger en het dienstdoende koor.

Parochie H.H. Martelaren van Gorcum
Linnaeushof 94
1098KT Amsterdam
Bereikbaar via voicemail op 020-6653830
E-mailadres:  secretariaat@hofkerk.amsterdam

U kunt ook het contactformulier gebruiken.