Aanmelden voor Kerstviering 2020

We zijn op weg naar Kerstmis.

Op Kerstavond en Kerstochtend  zijn er weer mooie vieringen in onze Martelaren van Gorcum kerk, maar het zal duidelijk zijn dat dat op een andere manier zal moeten gaan dan in voorgaande jaren.

Op Kerstavond, 24 december zijn er drie vieringen.

Om 19.30 uur is er een kinderviering, waarbij Ari van Buuren en Erika van Hove zullen voorgaan en het PeeBee koor uit Diemen zal zingen. Deze viering is specifiek bedoeld voor gezinnen met jonge kinderen.

Om 21.30 uur is er een gezinsviering, waaraan Meerklank zijn muzikale ondersteuning geeft en Frank de Haas en Janneke de Bruin zullen voorgaan.

Tenslotte is om 23.30 uur de “Nachtmis”, verzorgd door de  LWM , met Pastor Marianus en Ari van Buuren als voorgangers.

De drie kerstvieringen duren ieder precies één uur, zodat er gelegenheid is om tussen de vieringen de kerk te “luchten”. Natuurlijk zullen de vieringen van half tien en half twaalf ook uitgezonden worden via de livestream .

Op Kerstochtend vindt om 10.30 uur een Eucharistieviering plaats, waarin Pastor Marianus voorgaat met cantores van  Jubilemus Domino.

Uiteraard zijn al deze vieringen en tijden nog onder voorbehoud, voor het geval de coronamaatregelen door overheid of Bisdom worden aangescherpt.

Voor al deze vieringen geldt dat er maximaal 30 kerkgangers boven 12 jaar mogen zijn en dus is het noodzakelijk om van te voren in te schrijven.

Omdat veel van onze reguliere kerkgangers niet beschikken over internet kunnen zij zich telefonisch aanmelden bij het secretariaat van de Hofkerk via telefoon 020 – 6653830. Dit kan tussen 29 november en 6 december. Na 6 december is inschrijving uitsluitend mogelijk via een formulier dat vanaf deze datum op de website van de Hofkerk geplaatst wordt. Zodra het aantal van 30 bezoekers voor een viering bereikt is, is deze viering “vol” en kan er niet meer op worden ingeschreven.

Ondanks deze beperkingen hopen we toch op mooie, warme Kerstvieringen. U bent van harte uitgenodigd om er bij te zijn, zowel “live” als via de “livestream.

Locatiebestuur en Pastoraatsgroep

Aanmeldformulier Kerstvieringen 2020

• Vul hier uw voor- en achternaam in.
  • Voer hier het aantal personen in met wie u komt. Kinderen onder de 12 jaar hoeft u hierbij niet mee te rekenen.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Vieringen

Zondag
10:30 uur: Liturgieviering. Dit kan afwisselend een eucharistie- of een woord en communieviering zijn. Zie hiervoor het liturgierooster,waar u ook nadere informatie vindt over de voorganger en het dienstdoende koor.

Parochie H.H. Martelaren van Gorcum
Linnaeushof 94
1098KT Amsterdam
Bereikbaar via voicemail op 020-6653830
E-mailadres:  secretariaat@hofkerk.amsterdam

U kunt ook het contactformulier gebruiken.