Hervatting van de vieringen in de Hofkerk op 5 juli a.s.

Beste parochianen,

Vanwege het corona virus hebben we ongeveer 4 maanden lang geen mogelijkheid gehad om Eucharistie- of  Woord en Communie vieringen in onze Hofkerk te houden.
Blij en dankbaar zijn wij dat aanstaande zondag 5 juli de vieringen weer van start gaan met een Eucharistie. Voorgangers zijn pater Bert Wooning en Ari van Buuren. Organist Godfried Jansen en Cantor Frank de Haas en Elly Molenaar.

Bij de ingang van de kerk wordt u gevraagd naar uw naam, huisnummer, postcode en telefoonnummer.

Aanvang van de viering
Vanaf 10 uur is de kerk open. We verzoeken de parochianen om, eerder dan u wellicht gewend bent, écht tijdig naar de kerk te gaan, om de aanvang van de viering op tijd en in alle rust te laten verlopen.
Aan de parochianen wordt gevraagd om zich aan de algemene richtlijnen van het RIVM te houden. Met name om wanneer men verkouden is, of anderszins gezondheidsklachten heeft, NIET naar de vieringen te komen.
We moeten de coronaregels van het RIVM volgen zoals: handen reinigen met ontsmettings-gel bij de ingang van de kerk, onderling 1,5 meter afstand houden, geen handen geven aan elkaar, geen samenzang, bij de heilige communie uitreiken ontvangen we alleen de heilige hostie.
Na de viering is er gelegenheid om samen een kopje koffie of thee te drinken in 1,5 meter afstand van elkaar.

U bent allen van harte welkom.
Namens de pastoraatsgroep,
Pastor Marianus Jehandut,SVD.