Uitvaartverzorging A. de Jong

Uitvaartverzorging A.de Jong – een echt familiebedrijf

Persoonlijk – deskundig – Onafhankelijk – Maatwerk – Duurzaam

Al 50 jaar een bekend en vertrouwd adres voor een neutrale afscheidsdienst of een

R.K. Uitvaartdienst vanuit de Hofkerk.

Telefoon: 020- 676 13 37

persoonlijk bereikbaar – 7 dagen in de week – 24 uur per dag

www.uitvaartcentrum.amsterdam

Het inventariseren van persoonlijke wensen en die op een perfecte manier uitvoeren – dat is in het kort ons motto bij het verzorgen van begrafenissen en crematies. Al vele tientallen jaren verzorgen wij uitvaarten in en rond Amsterdam, waar ons bedrijf is gevestigd.

Uitvaartverzorging A. de Jong is in 1966 gestart als een echt familiebedrijf. De heer en mevrouw De Jong voerden het bedrijf de eerste jaren samen – waarbij ze van meet af aan uitgingen van het principe dat de persoonlijke wensen van de overledenen en hun nabestaanden voorop moeten staan bij het realiseren van een uitvaart. Deze opvatting bleef altijd de basis waarop wij het bedrijf hebben voortgezet. Persoonlijke benadering gecombineerd met kwaliteit, een onafhankelijk advies en een redelijke, overzichtelijke prijs, zijn altijd het draagvlak geweest om de nabestaanden tot steun te zijn.

Dochter Angela, opgegroeid binnen het bedrijf, volgde eerst een opleiding tot verpleegkundige en later tot kinderverpleegkundige en werkte tot 1996 in het VUMC. Vanaf toen werkt zij, in de haar zo bekende omgeving, als uitvaartverzorgster. Sinds 2001 leidt zij het bedrijf dat daarmee over ging in de veilige handen van een nieuwe generatie.

Ook vandaag de dag zijn wij een kleinschalige onderneming, waar de persoonlijke aandacht hoog in het vaandel staat. In de moeilijke periode na een overlijden, staan wij u graag met raad en daad terzijde en kunnen wij voor u de uitvaart regelen tot in de kleinste details. Ons uitgangspunt is dat we op stijlvolle wijze alle afspraken uitvoeren, met ruimte voor eigen inbreng van uzelf of van uw nabestaanden. Het is voor nabestaanden vaak een geruststelling als een erkende uitvaartonderneming hen in een emotioneel zware tijd bijstaat en dát regelt waartoe zij in die periode niet goed in staat zijn. Wij zijn de enige in Amsterdam gevestigde uitvaartverzorging met een R.K. achtergrond.

Ook voor het kosteloos vastleggen van uw wensen.

Het is raadzaam vooraf aan te geven door wie u uw uitvaart wilt laten verzorgen, of u begraven of gecremeerd wil worden en hoe de uitvaart moet verlopen.

Maar misschien hebt u wel de behoefte om het heft echt in eigen handen te nemen en ook uw verdere uitvaartwensen vooraf duidelijk vast te leggen. Ook daar kunnen wij u bij helpen, en wel met een handig boekje ” Laat anderen weten wat uw laatste wensen zijn “waarin u uw ideeën en wensen gedetailleerd kunt opschrijven.

zie www.uitvaartcentrum.amsterdam/Online/Laatste-wensen/

Ook kunt u ons altijd uitnodigen voor een persoonlijk en kosteloos gesprek bij u thuis of bij ons op kantoor, om alle mogelijkheden door te nemen en naar aanleiding daarvan uw wensen vast te leggen.

U hebt dan de zekerheid dat u de uitvaart krijgt die u wenst. Voor uw nabestaanden is het grote voordeel dat zij weten wat zij na uw overlijden moeten doen, doordat u een groot aantal vragen bij voorbaat al hebt beantwoord.