Verhuur zalen

De zalen in de pastorie van de Hofkerk hebben de namen gekregen van belangrijke pastores uit het verleden. Ze worden ingezet voor parochieel gebruik, maar zijn ook te huur.

Huur van deze zalen is mogelijk voor externe groepen. Onze voorkeur gaat uit naar groepen die spirituele bijeenkomsten willen houden in de vorm van kerkdiensten voor kleine kerkgemeenschappen, Bijbelstudie, mindfulness, yoga, business spiritualiteit e.d.

Daarnaast is zaalhuur ook mogelijk voor coaching gesprekken, vergaderingen, presentaties, exposities e.d.

Voor huurprijzen en offertes kunt u contact opnemen via:

SECRETARIAAT@STICHTINGTOTBEHEERVANDEHOFKERK.NL

Een overzicht van de zalen:

Noletzaal

De Noletzaal is een sfeervolle zaal met een huiselijk karakter en openslaande deuren naar de tuin.
Maximaal 8 personen.
zalen-1

Zoetmulderzaal

De Zoetmulderzaal is voorzien van stapel- en schakelbare stoelen en klaptafels waardoor de inrichting heel flexibel is. Er is een vaste beamer aanwezig.
Maximaal 40 personen in theateropstelling.

Buschzaal

De Buschzaal is een kleinere ruimte, aangesloten aan de Zoetmulderzaal die d.m.v. schuifdeuren apart te gebruiken is.
Maximaal 10 personen in vergaderopstelling.
Er is een flap-over beschikbaar.

Keuken

Bij gebruik van de zalen is altijd de goed ingerichte keuken beschikbaar.
Er is in principe geen bediening aanwezig, maar dit kan eventueel wél geregeld worden.

zalen 5

Sacristie

Aansluitend aan het kerkgebouw ligt de voormalige sacristie. Deze ruimte is via de groene zijdeur (rechts van de kerk, via het hek naar de tuin) bereikbaar. Het is een intieme ruimte die zich goed leent voor gezelschappen tot 50 personen. Ook onze koren maken voor hun repetities gebruik van de sacristie.

Koffiebeuk

De rechter zijbeuk van de kerk is sinds jaar en dag ingericht als koffiebeuk. Hier zijn 80 zitplaatsen en er kunnen zeker 150 personen een plek vinden. De zijbeuk wordt op de zondagen na de vieringen gebruikt voor de nazit met koffie. Ook voor feesten is deze ruimte geschikt èn te huur.

Voor vragen en offertes:

SECRETARIAAT@STICHTINGTOTBEHEERVANDEHOFKERK.NL

Hofkelder (ook bekend als Bacchus)

Vanouds werd een kelderruimte onder de kerk, met een eigen ingang, gebruikt als jongerensoos en verhuurd voor feesten en partijen. Deze ruimte huren kan nog steeds.

Met name voor het vieren van een kinderverjaardag is de ruimte erg geschikt. U kunt hiervoor contact opnemen met het secretariaat.

Bewaren