Jan Quint in het zonnetje gezet (21/1/2018)

Zondag, 21 januari 2018 namen we afscheid van Jan Quint als Hoftekenaar. Ton Broerse ging namens het locatiebestuur in op zijn verdiensten en memoreerde ook zijn langdurig lidmaatschap van Parochievergadering en Parochiebestuur. Ida Nypels sprak namens Stichting Kanjermonumenten een paar woorden over het glas in loodraam achter in de kerk, dat na het einde van de actie “Steunberen” door Jan was ontworpen.

Uit handen van Ton Broerse ontving Jan een plaquette waarop een toelichting over dit raam wordt gegeven en die daar onder zal worden bevestigd.

Meerklank stond daarna klaar met een feestlied, gevolgd door een lied van Nico Essen.

Als laatste spreker dankte Minke Veenboer (rapers, vouwers, nieters) Jan voor zijn jarenlange inzet voor Hofnieuws.

Met een kwinkslag bedankte Jan tenslotte ons allemaal.

Onderstaand een korte foto-impressie van het feestje.