14/12 Eindelijk thuis – stiltewandeling – vesper – lezing

In de Advent tijd organiseren wij weer een bijzondere middag in de Hofkerk. Dit jaar doen wij dit in samenwerking met de ABG parochie. Dit om onze krachten en talenten te bundelen, mede met het oog op de toekomst.

Stiltewandeling (vanaf 13.30 uur)

De meesten van u kennen ongetwijfeld het wereldberoemde schilderij ‘De verloren zoon’ van Rembrandt. Henri Nouwen heeft over dit schilderij een boek geschreven met als titel ‘Eindelijk thuis’.

Rondom dit thema wordt er op zaterdag 14 december een inspirerende middag georganiseerd in de Hofkerk, in voorbereiding naar kerst met als doel een stukje bezinning en reflectie.

Bekijk de folder met het programma.

Janet van Dordrecht en Mariëtte Hilhorst

Vesperviering (16.30 uur),

verdieping thema “Eindelijk Thuis” en maaltijd

Aansluitend aan de stiltewandeling is er om 16.30 uur een Vesperviering met medewerking van het AnnaBon Koor.

Na de Vesper om 17.00 uur hebben wij, in samenwerking met de ABG parochie, Tessa Koopmanschap, uitgenodigd. Zij geeft een lezing met meditatie n.a.v. Lucas 15,11-32 over de verloren zoon.

De middag sluiten wij af, voor wie dat willen, met een eenvoudige doch voedzame maaltijd.

Voor de maaltijd na afloop van de Vesper bedragen de kosten € 5. Wilt u deelnemen aan de maaltijd, laat u dat dan even weten aan Janneke de Bruin, pastoraatsgroep@hofkerk.amsterdam

Van harte welkom en graag tot ziens op zaterdag 14 december.

Janneke de Bruin